عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 18 / 5 / 1399
بازدید : 7636
نویسنده : برقبانی

راههای ارتباط با کامپیوتر از راه دور

برای ارتباط با کامپیوتر از راه دور نرم افزارهای مختلفی وجود دارند که عبارتند از :

1- تیم ویور (  TeamViewer) که بدلیل تحریم ایران غیرقابل استفاده است.

2- انی دسک (AnyDesk)

3- سوپریمو (SupRemo)

4- Chrome Remote Desktop

 

در این مقاله قصد داریم استفاده از Chrome Remote Desktop  برای ارتباط با کامپیوتر از راه دور را توضیح دهیم.

با استفاده از افزونه Chrome Remote Desktop در مرورگر کروم آن‌قدر ساده می‌توانید به کامپیوتری دیگر با سیستم عامل ویندوز، لینوکس یا مک اتصال یابید که برخی اوقات تصور می‌کنید در جلوی آن کامپیوتر نشسته‌اید. حتی با این افزونه کروم، شما می‌توانید به موبایل و تبلت نیز دسترسی داشته باشید و آن‌ها را از راه دور کنترل کنید. لازم به ذکر است این روش یکی از بهترین و ساده‌ترین شیوه‌ها برای اتصال از راه دور است. به منظور استفاده از مرورگر کروم در راستای موضوع یاد شده، باید 4 مرحله زیر طی شوند.

1- نصب مرورگر کروم

2- نصب افزونه  Chrome Remote Desktop

3- تنظیم افزونه Chrome Remote Desktop

4- ایجاد ارتباط

مرحله 1: نصب مرورگر گوگل کروم

برای نصب مرورگر کروم می توانید از لینک های زیر استفاده کنید.

در صورت بروز هرگونه مشکلی در هنگام دانلود و نصب کروم با شماره 9095110511 تماس بگیرید.

1- کروم نسخه 32 بیتی

2- کروم نسخه 64 بیتی

 

مرحله 2: نصب افزونه Chrome Remote Desktop

ابتدا باید روی کامپیوتری که می‌خواهید از راه دور به آن دسترسی داشته باشید مرورگر کروم را باز کرده  و  افزونه Chrome Remote Desktop   را به آن اضافه کنید. می‌توانید این افزونه را  از اینجادانلود . اولین بار که شما می‌خواهید با این افزونه کار کنید باید روی دکمه Allow کلیک کنید تا اجازه دسترسی را ایجاد نمایید. با این افزونه هم می‌توانید به کامپیوتر خودتان و هم کامپیوتر سایر کاربران از راه دور دسترسی داشته باشید؛ در ابتدای  کار  Chrome Remote Desktop  از شما می‌پرسد که می‌خواهید به یکی از کامپیوترهای خودتان از راه دور دسترسی داشته باشید یا قصد دارید به کامپیوتر کاربر دیگری از طریق اینترنت متصل شوید؟

 

 

 

مرحله ۲: تنظیم افزونه Chrome Remote Desktop

در این مرحله صفحه‌ای باز می‌شود که از شما یک PIN می‌خواهد؛ با این PIN می‌توان به کامپیوتری که اکنون مشغول کار با آن هستید و صفحه مذکور روی آن باز است، از محل دیگری دسترسی داشت.

 

 

 

ذکر این نکته ضروری است که در کامپیوتری که می‌خواهید با آن ارتباط برقرار کنید مرورگر کروم باید باز و افزونه Chrome Remote Desktop نیز فعال باشد. همچنین در صورتی که می‌خواهید ارتباط‌های از راه دور به صورت کامل قطع شوند، باید این افزونه را غیرفعال کنید.

مرحله ۳: ایجاد ارتباط

اگر می‌خواهید به یکی از کامپیوترهای خودتان از طریق اینترنت و از راه دور وصل شوید، کافی است در Chrome Remote Desktop در همان اکانت گوگلی لاگین باشید که روی کامپیوتر هدف نیز از آن استفاده کرده‌اید؛ به این ترتیب می‌توانید نام کامپیوتری را ببینید که قرار است نقش سیستم میزبان را داشته باشد و با کلیک روی این نام و وارد کردن PIN مربوطه به آن متصل شوید.

 

 

 

 

 

 

اما اگر بخواهید به کامپیوتر فرد دیگری متصل شوید، وی ابتدا باید روی کامپیوتر خود دکمه‌ی افزونه Remote Chrome Desktop را کلیک کرده سپس در تب Remote Support و در بخش Get Support روی دکمه‌ی آبی رنگی که وجود دارد کلیک کند؛ با کلیک روی این دکمه یک فایل برای او دانلود خواهد شد، پس از اجرای فایل لازم است دکمه‌ی Accept & Install درون مرورگر کلیک شود.

اکنون در این مرحله باید دکمه Generate Code زده شود، با زدن این دکمه یک کد ایجاد خواهد شد که تنها ۵ دقیقه اعتبار دارد؛ هر فردی که کد مذکور را در اختیار داشته باشد می‌تواند با وارد کردن آن در افزونه Remote Chrome Desktop، تب Remote Support‌ بخش Give Support به کامپیوتر مورد نظر وصل شود.

 

 

 

 

 

از مزایای استفاده از این افرونه می‌توان به رایگان بودن و سرعت بالا اشاره کرد. از معایب آن هم نداشتن چت بین دو کاربر و نیاز به نصب مرورگر کروم در هر دو کامپیوتر میزبان و مهمان است.

 

 


تماس با امداد رایانه فقط از طریق از طریق تلفن ثابت قابل انجام می باشد. شماره تماس 9095110511

:: موضوعات مرتبط: ویندوز , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
آلپ صنعت در تاریخ : 1400/4/24/4 - - گفته است :
شرکت زرین صنعت آلپ
شرکت زرین صنعت آلپ در سال 1387 تاسیس شده است . این افتخار را داریم که بگوییم گروه صنعتی آلپ اولین تولید کننده پکیج برقی در ایران می باشیم . پکیج های برقی آلپ از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه تولید و روانه بازار شده است . این شرکت نه تنها در زمینه تولید پکیج های برقی بلکه در تولید سایر محصولات صنعتی نیز دست داشته که با همکاری بیش از 100 اورگان دولتی یکی از بهترین ها در بین رقبای خود می باشد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


9095110511 تماس با امداد رایانه مشهد فقط از طریق تلفن ثابت امکان پذیر می باشد. امداد رایانه مشهد که در خراسان رضوی شهر مشهد از دی ماه سال 1396 آغاز به کار نموده است، یک مرکز رفع مشکلات کامپیوتری، موبایل، تبلت و لپتاپ است که شما عزیزان می توانید از طریق تماس تلفنی (فعلا فقط با تلفن ثابت) با شماره 9095110511 مشکلات کامپیوتری خود را با ما درمیان بگذارید. همکاران ما در این مرکز بصورت شبانه روزی و هفت روز هفته جهت رفع مشکلات شما در زمینه کامپیوتر، موبایل، تبلت و لپتاپ آماده شنیدن مشکل شما و رفع آن در سریع ترین زمان ممکن می باشند. عزیزانی که به تلفن ثابت با پیش شماره 051 دسترسی دارند جهت تماس با کارشناسان مرکز امداد رایانه مشهد از طریق تلفن ثابت با شماره زیر تماس بگیرید. 9095110511 هموطنان گرامی که در استانهای دیگر سکونت دارند یا هم استانی های عزیز خراسان رضوی در صورتی که به تلفن ثابت با پیش شماره 051 دسترسی ندارند می توانند با شماره های زیر درتماس باشند. 09154764539 09159707245

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان 

امداد رایانه

و آدرس 

beruzpc.ir

لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینک تان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 603
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 2221
بازدید ماه : 20915
بازدید کل : 1237748
تعداد مطالب : 145
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com