آموزش اتصال دستگاه DVR دوربین مداربسته به لپ تاپ


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 21 / 12 / 1395
بازدید : 3617
نویسنده : برقبانی

نحوه وصل کردن دستگاه DVR به کامپیوتر و لپ تاپ با کابل

 

 

How to connect DVR to a computer or a laptop?

 

 

از لپ تاپ و کامپیوتر هم می‌توان به عنوان مانیتور نمایش‌دهنده تصاویر دستگاه DVR استفاده کرد. کافی است نحوه اتصال DVR  به لپ تاپ با کابل HDMI، VGA و شبکه را بدانید. در این مقاله روش اتصال دوربین مداربسته به لپ تاپ با کابل را آموزش می‌دهیم.

آموزش اتصال دستگاه DVR به لپ تاپ با کابل شبکه

دستگاه DVR دارای دو خروجی  HDMI  و VGA است. لپ تاپ نیز دارای این دو خروجی است. در حالت عادی شما نمی‌توانید دو خروجی را به یکدیگر وصل کنید و این گونه نصب DVR  به لپ تاپ امکان‌پذیر نیست. در این حالت انتقال تصویر تنها با کابل شبکه امکان‌پذیر می‌شود.

برای اینکار ابتدا یک کابل شبکه تهیه کنید و یک سر آن را به پورت شبکه دستگاه DVR متصل نمایید.

 

سپس سر دیگر کابل را به پورت شبکه لپ تاپ متصل کنید.

حال با این کار این دو دستگاه وارد یک شبکه داخلی می‌شوند و با استفاده از آدرس آی پی می‌توانید این دو دستگاه را به هم وصل کنید.

برای اتصال DVR به مانیتور لپ تاپ نیاز به IP دستگاه DVR داریم. برای به دست آوردن این آی پی نرم‌افزار Netscan را روی لپ تاپ نصب کنید.

برنامه را باز کنید و سپس روی Start scanning بزنید.

 

آی پی اولی که پیدا می‌شود، IP خود لپ تاپ است. آی پی دیگر برای دستگاه DVR  است و برای اتصال DVR به لپ تاپ با کابل شبکه به آن نیاز دارید.

 

 

بهتر است از مرورگر Internet explorer  استفاده کنید زیرا سایر مرورگرها برای نمایش تصاویر نیاز به Plugin دارند. در نوار آدرس، آی پی دستگاه را وارد کنید. صفحه دستگاه باز می‌شود که برای اتصال DVR به لپ تاپ از شما نام کاربری و رمز می‌خواهد. نام کاربری اصولا به صورت پیش فرض Admin است و رمزی برای دستگاه وجود ندارد. در صورتی که نام کاربری و رمز را قبلا تغییر داده بودید، همان را وارد کنید. در نهایت، ورود را بزنید.

شما می‌توانید گوشی خود را به دوربین مداربسته تبدیل کنید. در مطلب دیگری روش اتصال گوشی به دوربین را هم توضیح خواهیم داد.

اتصال DVR به کامپیوتر با LAN به کمک نرم‌افزار CMS3

برای وصل کردن لپ تاپ به DVR نرم‌افزار CMS3 را دانلود و نصب کنید. نرم افزار انتقال تصویر دوربین مداربسته روی کامپیوتر CMS3 را باز کنید. صفحه Login باز خواهد شد.

 

 

در حالت پیش فرض نام کاربری Admin و رمز ۱۲۳۴۵۶ است. آن‌ها را وارد کنید و OK را بزنید. سپس تصاویر دوربین‌ها را خواهید دید.

 

 

انتخاب آی پی DVR برای انتقال تصویر DVR به لپ تاپ

همان طور که گفتیم برای این کار به آی پی DVR نیاز دارید. در این بخش روش دیگری برای پیدا کردن IP دستگاه DVR را آموزش می‌دهیم. در واقع، شما می‌توانید خودتان آی پی یا آی پی استاتیک (ثابت) را انتخاب و وارد کنید. ابتدا کابل شبکه را به DVR وصل کنید سپس  سر دیگر کابل را به پورت شبکه (RJ45) کامپیوتر یا لپ تاپ وصل نمایید. دستگاه را روشن کنید. به Control panel بروید و سپس وارد Network and sharing center شوید.

روی Change adapter setting کلیک کنید.

سپس Local Area Connection (اتصال شبکه دستگاه DVR به لپ تاپ) را انتخاب کنید.

 

روی آن دو بار کلیک کنید. از پنجره باز شده بر روی دکمه Properties کلیک کنید. سپس در تب Networking گزینه Internet Protocol Version 4 را انتخاب کنید و دکمه Properties را مجدد بزنید.

 

در تب General دو گزینه وجود دارد که یکی

 Obtain IP automatically

 و دیگری

Use the following IP address

است. گزینه دوم را انتخاب کنید.

حال باید آی پی برای دستگاه انتخاب کنید. یک آی پی ساده انتخاب کنید. به عنوان مثال،

192.168.1.20

را انتخاب کنید و بخش زیر شبکه یا Subnetwork را

255.255.255.000

 بگذارید. تنظیمات را اعمال کنید.

در نهایت این آی پی را می‌توانید وارد Internet explorer یا هر مرورگری کنید و صفحه دوربین را مشاهده کنید. در برخی موارد لازم است که برای مرورگر اینترنت اکسپلورر activeX نصب کنید.


تماس با امداد رایانه فقط از طریق از طریق تلفن ثابت قابل انجام می باشد. شماره تماس 9095110511

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
ssss در تاریخ : 1400/4/16/3 - - گفته است :
https://www.instagram.com/zar9073/


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


9095110511 تماس با امداد رایانه مشهد فقط از طریق تلفن ثابت امکان پذیر می باشد. امداد رایانه مشهد که در خراسان رضوی شهر مشهد از دی ماه سال 1396 آغاز به کار نموده است، یک مرکز رفع مشکلات کامپیوتری، موبایل، تبلت و لپتاپ است که شما عزیزان می توانید از طریق تماس تلفنی (فعلا فقط با تلفن ثابت) با شماره 9095110511 مشکلات کامپیوتری خود را با ما درمیان بگذارید. همکاران ما در این مرکز بصورت شبانه روزی و هفت روز هفته جهت رفع مشکلات شما در زمینه کامپیوتر، موبایل، تبلت و لپتاپ آماده شنیدن مشکل شما و رفع آن در سریع ترین زمان ممکن می باشند. عزیزانی که به تلفن ثابت با پیش شماره 051 دسترسی دارند جهت تماس با کارشناسان مرکز امداد رایانه مشهد از طریق تلفن ثابت با شماره زیر تماس بگیرید. 9095110511 هموطنان گرامی که در استانهای دیگر سکونت دارند یا هم استانی های عزیز خراسان رضوی در صورتی که به تلفن ثابت با پیش شماره 051 دسترسی ندارند می توانند با شماره های زیر درتماس باشند. 09154764539 09159707245

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان 

امداد رایانه

و آدرس 

beruzpc.ir

لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینک تان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 626
بازدید دیروز : 207
بازدید هفته : 2451
بازدید ماه : 21145
بازدید کل : 1237978
تعداد مطالب : 145
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com