عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 27 / 12 / 1398
بازدید : 8403
نویسنده : برقبانی

تمیز کردن گوشی و محافظ آن اولین اقدام برای ضدعفونی کردن گوشی

برای ضدعفونی کردن گوشی ابتدا محافظ آن را در آورده و با آب گرم و صابون بشویید.

ضدعفونی صفحه گوشی

محافظ گوشی معمولا ارزان قیمت و قابل تعویض است پس می‌توانید آن را با الکل ۷۰% و یا اسپری ضدعفونی کننده هم تمیز کنید.

برای این کار یک پارچه نرم و بدون پرز را داخل الکی فرو کنید و آن را محافظ گوشی خود بمالید. اجازه دهید الکل تبخیر شود و آن را با اسپری تمیز کننده اسپری کنید. اسپری تمیز کننده را به تمام قسمت‌ها بزنید سپس سطوح صاف را پاک کنید. اجازه دهید اسپری تبخیر شود اکنون می توانید به سمت تمیز کردن خود تلفن هوشمند خود بروید.

ضد عفونی گوشی موبایل

ضد عفونی گوشی موبایل پس از تمیز کردن محافظ

بیشتر تلفن های هوشمند مدرن ضد آب هستند، اما بهترین ایده برای تمیز کردن نگه داشتن آن‌ها و تمیز کردن اسپیکر گوشی سامسونگ و.. در زیر شیر آب بردن گوشی نیست. به عنوان مثال، تمام آیفون‌ها از زمان آیفون ۷ ضد آب بوده‌اند، اما اپل هنوز توصیه می‌کند که آیفون را با پارچه‌ای مرطوب تمیز کنید تا اینکه آن را به طور کامل در آب فرو ببرید. بسیاری از عوامل می تواند مقاومت در برابر آب دستگاه شما را به خطر اندازد.

تمیز کردن اسپیکر گوشی سامسونگ

CDC توصیه‌هایی را برای افراد مشکوک یا تأیید شده COVID-19 و اعضای خانواده آن‌ها برای جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری توصیه می‌کند. در حالی که اکثر افرادی که این مطلب را می‌خوانند، تحت این دسته قرار نمی‌گیرند، اما این توصیه ها مثالهای خوبی را ارائه می دهد که می‌تواند به جلوگیری از شیوع بیماری کمک کند، از جمله:

برای ضد عفونی کردن، محلول‌های سفیدکننده رقیق شده خانگی، محلول‌های الکلی با حداقل ۷۰٪ الکل و رایج ترین مواد ضد عفونی کننده خانگی ثبت شده در EPA باید بعنوان ضد عفونی کننده گوشی موبایل مؤثر باشند.

چگونه پشت گوشی را تمیز کنیم؟

ضد عفونی گوشی موبایل

برای تمیز کردن تلفن هوشمند خود، باید از الکل ۷۰% یا اسپری ضد عفونی کننده مبتنی بر الکل استفاده کنید تا از پشت و جلو دستگاه خود را پاک کنید.

ضد عفونی گوشی موبایل

از سفید کننده استفاده نکنید. یک پارچه بدون پرز نرم بردارید و آن را درون الکل فرو کنید یا با اسپری تمیز کننده آن را به خوبی اسپری کنید، سپس دستگاه خود را پاک کنید و بگذارید خشک شود. شما همچنین می توانید از پاک کننده ضد عفونی کننده‌ای استفاده کنید که در محلول تمیز کننده از آن استفاده شده است. همانطور که اپل می‌گوید. الکل ۷۰% یا دستمال مرطوب کننده Clorox”.

چطور صفحه گوشی را تمیز کنیم؟

وقتی نوبت به صفحه نمایش شما رسید، توصیه اپل برای ضدعفونی صفحه گوشی این است که از یک محلول الکلی ۷۰٪ برای پاک کردن صفحه نمایش استفاده کنید.

ضد عفونی گوشی موبایل

تمیز کردن صفحه نمایش با یک پارچه خشک و بدون پرز برای از بین بردن محلول تمیز کننده‌ی روی صفحه نمایش به شما کمک می‌کند تا عوارض جانبی از بین رفتن صفحه نمایش را کاهش دهید. محافظ صفحه نمایش هم از یک پوشش خاص استفاده می‌کند از انجایی که می‌توان آن را نسبتا ارزان و آسان جایگزین کرد می‌توان از ضدعفونی کننده استفاده کنید.

پس از تمیز کردن تلفن هوشمند خود، طبق توصیه‎های CDC ، دستان خود را برای حداقل ۲۰ ثانیه کاملاً بشویید.

به طور مکرر به ضدعفونی کردن گوشی موبایل خود بپردازید

اکنون که با نحوه ضدعفونی گوشی موبایل آشنا شدید به خاطر داشته باشید که باید به طور مکرر به این کار بپردازید. تا زمانیکه گوشی موبایل خوود را ضدعفونی نکرده‌اید حتی اگر از دستکش و ماسک استفاده کرده و دستان خود را هم مدام بشویید باز هم با لمس کردن گوشی، آلوده خواهید شد.

شاید نیاز نباشد روزی چند مرتبه به ضدعفونی کردن گوشی خود بپردازید اما حداقل پس از بازگشت از بیرون و یا مجامع عمومی حتما اقدام به ضدعفونی کردن گوشی کنید.



تماس با امداد رایانه فقط از طریق از طریق تلفن ثابت قابل انجام می باشد. شماره تماس 9095110511

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


9095110511 تماس با امداد رایانه مشهد فقط از طریق تلفن ثابت امکان پذیر می باشد. امداد رایانه مشهد که در خراسان رضوی شهر مشهد از دی ماه سال 1396 آغاز به کار نموده است، یک مرکز رفع مشکلات کامپیوتری، موبایل، تبلت و لپتاپ است که شما عزیزان می توانید از طریق تماس تلفنی (فعلا فقط با تلفن ثابت) با شماره 9095110511 مشکلات کامپیوتری خود را با ما درمیان بگذارید. همکاران ما در این مرکز بصورت شبانه روزی و هفت روز هفته جهت رفع مشکلات شما در زمینه کامپیوتر، موبایل، تبلت و لپتاپ آماده شنیدن مشکل شما و رفع آن در سریع ترین زمان ممکن می باشند. عزیزانی که به تلفن ثابت با پیش شماره 051 دسترسی دارند جهت تماس با کارشناسان مرکز امداد رایانه مشهد از طریق تلفن ثابت با شماره زیر تماس بگیرید. 9095110511 هموطنان گرامی که در استانهای دیگر سکونت دارند یا هم استانی های عزیز خراسان رضوی در صورتی که به تلفن ثابت با پیش شماره 051 دسترسی ندارند می توانند با شماره های زیر درتماس باشند. 09154764539 09159707245

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان 

امداد رایانه

و آدرس 

beruzpc.ir

لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینک تان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 397
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 2015
بازدید ماه : 20709
بازدید کل : 1237542
تعداد مطالب : 145
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com