سامانه غیر حضوری ایرانسل


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 10 / 1 / 1399
بازدید : 212
نویسنده : bluepc

بدین وسیله به اطلاع می رساند نحوه ارتباط متقابل شرکت ایرانسل و مشترکان به قرار زیر است:

  • مشترکان ایرانسل می توانند برای تماس با شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل شماره ۷۰۰ را از سیم کارت خود و یا شماره ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ را از سایر خطوط به صورت شبانه روزی شماری گیری کنند.
  • در صورتی که شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل به هر دلیل قصد برقراری تماس با شما را داشته باشد، تنها از طریق شماره ۰۹۳۵۱۰۰۰۰۰۰ با شما تماس می گیرد و پیامک های خود را تنها با عنوان «Sorathesab» ،«Irancell» و ۲۴۶۵ ارسال می نماید.
  •  در هر صورت، جهت اطمینان از اینکه ایرانسل با شما تماس گرفته است، می توانید در هر زمان با شماره ۷۰۰ تماس بگیرید.

 

با توسعه سامانه گفت‌وگوی آنلاین مشترکان ایرانسل، امکان دسترسی به پشتیبانی آنلاین در تمامی صفحات وب‌سایت این اپراتور برای مشترکان فراهم شد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این اپراتور به عنوان بزرگترین اپراتور دیتای ایران، در راستای تحقق تجربه زندگی دیجیتال برای مشترکان خود و با هدف توسعه و بهبود فرایند پشتیبانی مشترکان اقدام به توسعه سامانه گفت‌وگوی آنلاین (Chat) در وب‌سایت خود نموده است.

با استفاده از این قابلیت، مشترکان ایرانسل و بازدیدکنندگان از تمامی صفحات وب‌سایت این اپراتور می‌توانند با کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان ایرانسل در ۲۴ ساعت شبانه‌روز و هفت روز هفته به صورت آنلاین گفت‌وگو کنند و با طرح پرسش‌ها، مشکلات و درخواست‌های خود، پاسخ مربوطه را در همان زمان دریافت کنند.

بر این اساس، علاوه بر امکان دسترسی به صفحه گفت‌وگوی آنلاین از طریق لینک موجود در پایین صفحه وب‌سایت، در صورتی که بازدیدکننده‌ای حداقل ۲ دقیقه در وب‌سایت ایرانسل حضور داشته باشد، پنجره پشتیبانی آنلاین به صورت خودکار ظاهر خواهد شد تا وی بتواند به سرعت با کارشناس مرکز ارتباط با مشتریان ایرانسل گفت‌وگو کند.

ایرانسل پیش از این نیز با هدف برقراری ارتباط موثر با مشترکان خود، نسبت به راه‌اندازی نخستین مرکز ارتباط با مشتریان شبانه‌روزی یک اپراتور تلفن همراه در ایران، نخستین سامانه نسخه وب ایرانسل‌من مشترکان تلفن همراه ( نسخه وب ایرانسل‌من )، نخستین نرم‌افزار کاربردی کنترل یکپارچه حساب کاربری ( ایرانسل من ) و نخستین سامانه‌های پشتیبانی مشترکان در شبکه‌های اجتماعی اقدام کرده بود.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








امدادرایانه مشهد" 9095110511 " یک مرکز مشاوره در زمینه مشکلات کامپیوتری است که بصورت شبانه روزی جهت رفع مشکلات کامپیوتری راه اندازی شده است. جهت تماس با کارشناسان مرکز امدادرایانه مشهد با شماره زیر تماس بگیرید. 9095110511 تماس با تلفن ثابت از تمامی شهر ها و روستاهای استان خراسان رضوی امکان پذیر می باشد.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان 

رفع مشکلات کامپیوتری

و آدرس 

   beruzpc.ir 

لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینک تان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 587
بازدید دیروز : 1525
بازدید هفته : 7544
بازدید ماه : 35378
بازدید کل : 86922
تعداد مطالب : 71
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com