عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 16 / 12 / 1398
بازدید : 7865
نویسنده : برقبانی

 

 

 

How to Avoid Fake Ads Disguised as Fake Download Links

 

تبلیغات بخش ضروری صفحات اینترنتی است،  اما با این حال تمامی  تبلیغات های اینترنتی به طور یکسان ایجاد نمی شوند. یکی از رایج ترین انواع تبلیغات جعلی، لینکهای های دانلود هستند که به دانلود منجر نمی شوند و یک صفحه تبلیغاتی را باز می کنند. سوال این است که چرا این لینکها وجود دارند، چگونه می توان آنها را مشاهده کرد و چگونه از تبلیغات جلوگیری کرد.

شاید تعجب کنید که این تبلیغات دانلود جعلی در وهله اول از کجا آمده است. آن ها تقریبا هرگز به موارد مفیدی منتهی نمی شوند. پس چرا اینقدر شیوع دارند؟ جواب، متأسفانه، این است که فریب آنها عملی است. بیشتر افراد در تشخیص آن ها بهتر شده اند و اخیرا جلوگیری از کلیک ناخواسته روی تبلیغات سایت ها راحت تر شده است. اما هنگامی که به دنبال یک لینک یا دکمه دانلود هستید، احتمال می رود که گرفتار یک جعلی بیفتید.

چرا این تبلیغات همچنان ظاهر می شوند

بنابراین می دانیم که چرا کلاه برداران عاشق این تبلیغات هستند، اما چرا وب سایت ها به آن ها اجازه می دهند؟ در بسیاری موارد، به این دلیل است که آن ها نمی توانند بسیاری از تبلیغ کنندگان دیگر را حامی وبسایت خود کنند. شرکت های معتبر دقیقا در حال پرش نیستند تا تبلیغات خود را در سایتهایی مانند ردیاب تورنت و خدمات اشتراک فایل به نمایش بگذارند، به ویژه به این دلیل که آن ها غالبا با فعالیت غیرقانونی در ارتباط هستند. این وب سایت ها باید به نوعی صورت حساب خود را بپردازند، بنابراین با این تبلیغات همراه هستند و ظاهرا این دلیل بر استفاده کنندگان کمتر می چربد.

فهمیدن لینک صحیح برای دانلود فایل

همیشه با این تبلیغات رو به رو می شوید پس باید بدانید که با مشاهده آن چه چیزی به نظر می رسد. این باعث می شود تا امنیت شما حفظ شود و اطمینان حاصل کنید که فقط از لینک های دانلود واقعی استفاده می کنید. لوگوی عظیمی که دکمه دانلود جعلی است، آرم AdChoices در گوشه بالا سمت راست می باشد. این یک برنامه نظارتی است که بسیاری از تبلیغ کنندگان بخشی از آن هستند که دارای اصول خاصی در تبلیغات است. علاوه بر این، تبلیغات گاهی اوقات به طور واضح با آگهی در کنار آنها مشخص می شود که نشانه دیگری از داستان است.

چگونه لینک اصلی دانلود را در مرورگر تشخیص دهیم؟

روش دیگر برای اطلاع از اینکه آیا لینک دانلود واقعی است، جستجو در آن است. هر مرورگر اصلی یک راهنمایی با URL لینک مقصد نشان می دهد. اگر در ابتدا googleads یا چیز مشابهی می بینید، لینک دانلود معتبر نیست. به طور معمول، پیوندهای اصلی نسبتا کوتاه هستند و نام نرم افزار در آنها وجود دارد.

نرم افزار ویندوزی اغلب به صورت یک فایل EXE یا ZIP بسته بندی می شود. برنامه های مک معمولا با فرمت DMG یا ZIP هستند. در هر دو مورد، نصب کننده باید نام برنامه مورد نظر خود را داشته باشد. فایل هایی با نامهای عمومی مانند AppDownloader.exe معمولا جزو برنامه های دانلود کننده خود سایت ها هستند و چندان به درد شما برای دانلود فایل اصلی نمیخورند پس مراقب کلیک و دانلود آنها باشید چون کاملا بی مصرف و در بسیاری از مواقع مخرب هستند.

اگر هنگام کلیک بر روی یک دکمه می توانید یک بار از تبلیغات اضافی یا یک وب سایت کاملا نامربوط، خارج شوید. این سایتی نیست که شما به دنبال آن هستید. و اگر واقعاً مطمئن نیستید که پرونده ای که بارگیری کرده اید قابل اعتماد باشد، آن را با آنتی ویروس خود اسکن کنید. در ادامه به یک نمونه دیگر از روش های جلوگیری از کلیک روی تبلیغات دکمه دانلود سایت ها خواهیم پرداخت.

از سایت های امن دانلود کنید

اگر به دنبال نصب یک برنامه شناخته شده هستید، یکی از بهترین مکان ها برای انجام این کار از طریق وب سایت رسمی است. این روش دکمه های دانلود جعلی (و هر نوع ویروس همراه) را کم می کند. به سادگی سرچ کنید “دانلود (نرم افزار)” و سایت های رسمی تر را اول میاورد، البته این روش همیشه تایید شده نیست اما در بسیاری از مواقع جواب میدهد!

حال باید بدانید که چگونه دانلود های جعلی را هنگام مشاهده آن ها شناسایی کنید. این کار هنگام استفاده از سایتهای اشتراک فایل در جایی که شما اغلب گزینه دیگری برای بارگیری آن چه دنبال آن هستید ندارید، مفید خواهد بود.

اما در بسیاری موارد، می توان نگرانی های فوق را دور زد و از تبلیغات به معنای فریب شما جلوگیری کرد. شما فقط باید از یک سرویس معتبر دانلود کنید.

شناسایی تبلیغات در پشت دکمه دانلود در سایت ها

این ترفند فهمیدن لینک دانلود اصلی در بین تبلیغات سایت ها تقریبا در همه مرورگرها کار می کند و نیازی به نصب افزونه های دیگر نیست. آنچه لازم است این است که شما را روی صفحه های وب کلیک نکنید. با یک دکمه دانلود یا پیوند به صفحه وب بروید. ممکن است چندین مورد از آن ها یا فقط یکی باشد. نکته این است که دریابیم چیزی که می بینی واقعی است یا نه.

ماوس را روی یک لینک یا دکمه حرکت دهید و خواهید دید که یک نوار کوچک در انتهای پنجره ظاهر شده است. این نوار بخشی از رابط کاربری مرورگر شما است و لینکی را که می خواهید کلیک کنید نشان می دهد. به آدرس و دامنه ای که به آن می خواهید بروید دقت کنید.

در تصویر زیر، دکمه دانلودی در MediaFire قرار دارد و پیوندی که فاش شده نیز نشان می دهد که به MediaFire پیوند دارد. نام پرونده نیز بخشی از URL است. همه این ها نشان می دهد که دکمه دانلود واقعی است و با کلیک بر روی آن، دانلود شروع می شود.

همین ترفند برای لینک ها و دکمه ها کار می کند. هنگامی که پیوند صحیح را پیدا کردید، می توانید روی آن کلیک کرده و فایل را دانلود کنید. برخی از دانلود ها در پشت تبلیغات پنهان است، یعنی شما باید قبل از انتقال به صفحه دانلود واقعی، روی تبلیغ کلیک کرده و آن را برای مدت زمانی مشخص مشاهده کنید. در چنین حالتی، این روش فایده ای ندارد زیرا دکمه / لینک دانلود واقعی تا زمانی که ابتدا با تبلیغ ارتباط برقرار نکنید، ظاهر نمی شود.

نکات تکمیلی

فقط روی گزینه دانلود اول که مشاهده می کنید، کلیک نکنید. برای پیدا کردن درست ممکن است لازم باشد کمی از صفحه پایین بروید و ممکن است این یک پیوند ساده باشد نه یک دکمه بزرگ و جذاب. بسیاری از صفحات دانلود به شدت با تبلیغات و سایر حواس پرتی ها طراحی شده اند تا شما را در کلیک کردن اشتباه فریب دهد. وقت خود را بگذرانید و با دقت نگاه کنید. برای جلوگیری از کلیک ناخواسته روی تبلیغات سایت ها میتوانید از افزونه های جلوگیری از نمایش تبلیغات از جمله دکمه های دانلود جعلی در مرورگر استفاده کنید.

این مدل تبلیغات یک تاکتیک فزاینده و رایج در بین تبلیغ کنندگان و حتی توزیع کنندگان ویروس و هکر ها است: تبلیغاتی که به عنوان دکمه های دانلود، ظاهر می شوند. وقتی به دنبال یک صفحه بارگیری برای هر نرم افزار خاص هستید، چشم شما به طور طبیعی به دکمه بزرگ و رنگی می رود که روی آن “Download / دانلود” را نشان می دهد و نشانگر ماوس شما را بطور غریزی جذب می کند. اما این می تواند به مشکل بزرگی منجر شود: نرم افزار های جاسوسی، ویروس ها و دیگر بدافزار های ناخواسته و در نتیجه انسداد سیستم شما. پس حواستان باشد.

برای جلوگیری از فاجعه و باز کردن لینک های مخرب در صورت مشکوک بودن شما حتما ۴ روش اسکن آنلاین سلامت لینک و محتویات ایمیل قبل از باز کردن آنها استفاده نمایید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز، به نحوه جلوگیری از کلیک روی تبلیغات دکمه دانلود سایت ها پرداختیم. همانطور که مشاهده کردید شناسایی دکمه اصلی دانلود فایل آسان است. روش شما برای شناسایی تبلیغات در پشت دکمه دانلود در سایت ها چیست؟ می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در قسمت دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

 



تماس با امداد رایانه فقط از طریق از طریق تلفن ثابت قابل انجام می باشد. شماره تماس 9095110511

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


9095110511 تماس با امداد رایانه مشهد فقط از طریق تلفن ثابت امکان پذیر می باشد. امداد رایانه مشهد که در خراسان رضوی شهر مشهد از دی ماه سال 1396 آغاز به کار نموده است، یک مرکز رفع مشکلات کامپیوتری، موبایل، تبلت و لپتاپ است که شما عزیزان می توانید از طریق تماس تلفنی (فعلا فقط با تلفن ثابت) با شماره 9095110511 مشکلات کامپیوتری خود را با ما درمیان بگذارید. همکاران ما در این مرکز بصورت شبانه روزی و هفت روز هفته جهت رفع مشکلات شما در زمینه کامپیوتر، موبایل، تبلت و لپتاپ آماده شنیدن مشکل شما و رفع آن در سریع ترین زمان ممکن می باشند. عزیزانی که به تلفن ثابت با پیش شماره 051 دسترسی دارند جهت تماس با کارشناسان مرکز امداد رایانه مشهد از طریق تلفن ثابت با شماره زیر تماس بگیرید. 9095110511 هموطنان گرامی که در استانهای دیگر سکونت دارند یا هم استانی های عزیز خراسان رضوی در صورتی که به تلفن ثابت با پیش شماره 051 دسترسی ندارند می توانند با شماره های زیر درتماس باشند. 09154764539 09159707245

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان 

امداد رایانه

و آدرس 

beruzpc.ir

لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینک تان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3140
بازدید دیروز : 312
بازدید هفته : 5067
بازدید ماه : 23761
بازدید کل : 1240594
تعداد مطالب : 145
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com